Monday, April 12, 2010

adessss




hades nak abes dah aku idop kat utm nie ha.....Cam biaselah tengah ari bute nie berjalan dondang sayang pi beli tapau mamam(bak kata memil) kat sabina kafe yang ader anak ponden allergic kitaong panggil mcm tue sbb bapak ar belagak mcm kompem2 mak ko tue bagi kedai tue kat kokan dan lah kitaowng ni tgok dia jahet baju yang ador sajor dah mcm ponden2 tue yang jahet laboci senje2kan walhal umur dia baru abes spm....
sedang den bejalan nie adelah international student (pak som dah) aku dah nampak baju berjalan dengan pantas aku mencepatkan perjalan catwalk aku takot aku tehidu bau die then dengan pantas tetibe jek dah die petir kat aku.....

mendung kelabu ingat hujan nak turun

pak som:xcuse me can i ask u something.....

haku:yes..please

pak som: are u chinese?

haku:(pulak dah aku pown nak warne same ngan ko ko leh kate mak chinese...mak layan lagilah)...nope i'm malay...why

pak som:one more thing are u a men or a women bcos u look like a women but u stand u walk like a men.....

haku:(gulp ternganga aku dibuatnye sajekan caras mak mat itam nie)....mak balas nie......i think u already know the answer right....plus why u are so interested to ask me this kind of question....ha kan mak dah cakp mcm cekgu bi...

pak som:no i just wondering if u a women why u staying at men's hostel and have so many boyfriends there.....

haku:mampos pelah pak som nie abes dia ingat pesot kakak aku tue memil weng2 tue n safwan presenter tue balak akulah bodos syiall....haku balas lagik....nope they are my husband and i'm a women ok.....

pastu aku pecut jalan lah kang mampos dioa kejar aku lak gilo apo....kang aku kene tombak baik aku lari jek.....mcm2 perangailah international student nie nyampah aku dah lah bau busuk nak2 pak arab n pak som

3 comments:

  1. kah2!terhibur aku ngan cite pak som ko neh amiey...wakakka!!sengal gile kot pak som tuh,,budus

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha...
    terbaekla..klu masuk raja lawak ni mmg jd raja dah ney..hahahahahahahaha...

    ReplyDelete

EH nie pe SETory pulAK????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...