Monday, April 12, 2010

saaT bahgiE WA cakAp Lu

Monday, April 2nd, 2007

minggu-minggu nak abes sem 2 nie barulah ader ckt ketenteraman dalm jiwa raga aku ni……takde lagi anjing2 yng menylak, takde lagi kutil2 yang mengjelikkan dan ape saja yang leh mengganggu emosi dan rohani aku cewah…..tapi still one thing aku dah gentar ngan pekse yang mendtang ni tak taulah akuleh perform ke tak??????? aku akan amek tauladan dari akwan aku ijal yang tlh menyekor 4 flat every sem dan kakak aku isabelle ximan yang mendapat dekan…….bukan ade skandal ngan dekan tu tpi anugerah dekan……sekrang ni aku rasalah orang sekeliling dah mule ansur-ansur terime kehadiran aku sebagai org yang pelik dan unik dan ting tong…..terima kaseh kepada sume yang menyokong n memberi kata-kt hikamah yang mereka ambil dari sinetron HIKMAH 1& 2……..pade geng aku esp nadia n the bebe’s girls u gurl not rock but etnik kreatif and traditional………pas pekse leh lah memocot selalu yehahhh

No comments:

Post a Comment

EH nie pe SETory pulAK????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...