Monday, April 12, 2010

mACam cilak** jek

Saturday, January 20th, 2007

minggu ni ibarat macam cite natasya tu jer babi bangat cos minggu nilah pc aku rosak, assignment tangguh, tak paham apa2, lagi paling teruk shuband aku ni memang cileke tahap baboon dah seminggu tak call….kata pi outstationlah apalah….bile je gersang baru cari aku….. babi bangat…….pastu sekarang ni aku nak baiki apa yang telah banyak buat silap pada diriku ini dan tak mau lagi amek berat pasal orang lain asyik aku jer care kat orang, orang tak penah care kat aku….PEGILAH MATI….plus sekarang ni apa orang nak cakap aku pelacur ke, betina sundal ke apa ke aku buat pekak jelah…. dioarang yang cakap tu agaknya lagi jijik dan sangat kebabian perangainya……pada diaorang tu aku ucapkan PEGILAH GASAK DAN WATEVER…..SEKIAAN

No comments:

Post a Comment

EH nie pe SETory pulAK????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...