Monday, April 12, 2010

tInG ToNg tERlEbIh + leMaK Tak SeDAR DIRI

Thursday, November 1st, 2007

makin lama makin aku rasa diri aku ni feeling ting tong yana lebih….aku tak tau lah kenapa…… rasa dah nak giler agaknye….bukan kerna sesiapa tapi kerna subject yang orang tengok senang nak absorb tapi bagi aku makin naek tahun menuju final year ni banyak betul dugaan yang menting-tongkan aku……..pekse dari 2 to 17 ni aku rase sangt kecut macam minum air asam jawa..geng2 aku dah adae yang gile babeng belajor…aku lak kat bilik ni feeling vogue, perasan dan wat diri menangis sendiri bile dengar jer lagu sentimental yang amat even there is nothing happen….memang ting-tong aku ni…..semalam kul 4 pagi hujan n aku bukak lagu pastu nangis macam orang gile meroyan atau mcm cik tipah dalam natasha….aku skunk suke gak orang dah mule ko ckt tapi ade lak jantan gemok bodoh ni muke macm ikan sepat masin jer layak kene pam kat lobang jamban jer……sebok orang tak kacau lemak yang melimpah ruah kat badan2 dia, sebok lak nak ejek orang…..tak sedar diri ape….kalu aku jadik gemok macam tu takde le niat nak ejek org,baek aku tak kuar gumah 8 tahun kuruskan badan tak pun guna jer teknologi sedut lemak yang dah lama bersarang kat badan ko tu….lemak tu pun geli kat ko…..so jagan lak nak membodohkan diri dah tau fizikal memang teruk jangan terdetik hati tu nak ejek orang…..kalo ko kene campak kat laut pun jerung pun jijik nak makan ko dia ingat belon gas yang berisi sampah je masuk laut tu…….nak final pun nak wat orang sakit ati……………..maybe lemak tu dah sampai otak sampai ko tak leh fikirkan…….

No comments:

Post a Comment

EH nie pe SETory pulAK????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...