Monday, April 12, 2010

SI** EK

Tuesday, January 30th, 2007

leh ke pakse hati seseorang itu….leh ke bagi muke kat orang lain…………patut ke kita diam aje bile orang sangat membabikan muke dia dan setiap apa yang ape ayat yang dia lemparkan pada kita…….ok first pasal hati kalau dah kita tak suke janganlah terhegeh-hgeh datang kat kita…bukan nak memilh tapi kalu perangai macam anak haram buat apa………bukan mengukur dari segi wajah dan kekayaan tapi kalau dia masih lagi menjadi salah seekor babi buat apa………..oh pada yang terbaca blog aku ni sedarlah sikit…..aku pun bukanye baik tapi janganlah membabikan diri ye……secondly pasal naik lemak….aku cukup benci pada orang yang naik kepala n berani pijak kepala aku kalau aku dah kasi sikit2 tu hargailah janganlah secara sundalnye tak hargai langsung n wat macam cileke anak buto pada orang yang bagi hormat n buat baik pada ko tu…….kalau ada terasa bile baca blog aku silalah terasa aku lagi suke………memang betul kata kawan aku jangan buat baik sangat pada orang nanti dia akan naik tocang…..lagi satu pada orang yang lagi mukenye semacam anak anjing tapi lagi teruk dari babi yang tengah jalan….dahlah muke tak seberapa, batu jalan lagi cantik…..bile cakap je cikit buat muke macam pukimak….kalau ko tu cantik tak pe nok mak tak kesah tapi malangnye ada lagi pondan kat utm ni lagi cantik dari ko………lagi satu perangai tu jangan lah suke buat cite, umpat sana, umpat sini, cakap aku make up lah, aku ni dulu pelacurlah apa benda…..so kalau aku pelacur sekali pun ko susah apa……aku ada melacur ngan laki ko ke…….kalau ade pun padan muke ko amek sisa aku………tak tau jangan cakap apa…………so pada orang-orang cengini janganlah menjadikan diri anda setaraf ngan hanjing-hanjing yang menyalak tak dapat tulang……..so kalau lepas ni ada orang kata blog aku ni tempat aku menyumpah memang pun aku akan memaki sapa saja tanpa bahasa yang baik……………….

No comments:

Post a Comment

EH nie pe SETory pulAK????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...