Monday, April 12, 2010

suke + sikit geram + jom gaduh

Tuesday, February 6th, 2007

memang minggu nie aku memang hepi cos rupeny memang ada yang leh terima aku seadanyanye walaupun aku pelik macam nie………suke nyer…..aku tau orang tu pun macam mule-mule malu kat aku tapi last-last ok jer….tapi biaselahkan adenye mulut anjing yang masih menyalak meminta tulang dari aku walaupun aku tak dapat sediakan apa yang anjing tu nak…..WhatEvER anjing-anjing liar……janji mak bahgia dan banyk gak orng yang dah terima aku ni lagi aku nak eksyen kat anjing tu…….biar puas dia pandang…dia ingat die jer leh gedik ade laki….orang lain pun leh ade laki….bahagia lagi…..lagi satu ni mak ngah geram jer ngan adelah makhluk ni…..nak terasa sampai melampau-lampau…………..mak tak cakap apa2 pun terasa pastu bawwak diri….lantaklah………selagi mak tak ckp apa2 jangan nak tuduh mak ni btine sial k…….nak gurau pun tak leh…………..apa pun mak terima jelah apa yang sekeliling mak wat ngan aku walupun aku ni sedar aku memang over the lapping tapi janji mak tak penah HIPOKRIT………….dan yang penting mak bahgia ngan sesiapa jer asalkan dia terimamak …….kepada insan2 berkenaan kalau tak sabar ngan mak atau namaku AMIEY……jom ar semuka ngan ku ingat aku ni lembik sangat ker…….jom ar try mak tak gentar……..sampai darah-darah pun tak pe………..

No comments:

Post a Comment

EH nie pe SETory pulAK????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...