Monday, April 12, 2010

teaTer KEhidupAn

Tuesday, December 4th, 2007

sungguh aku tak cayer yang aku melangkah setapak kedepan menjadi sebahagian daripada keluarga teater dengan terlantiknyer aku ketua kostum n tatarias…..best ar gak dapat menscan jantan kat makum nanti….heheheh……aku nak konsi cikit selama aku dok ngan team TNT nie yang amat havoc nad buat keadaan yang chaos setiap saat……mcm2 cerita , uka uka n perangai yang timbul dalam produksi ni……..even all these happened u guys mmg rowck!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!aku tak sabar nak beli dress utk dipakaikan pada malam anugerah selepas bertanding….harap2 sangkutlah mana2 anugerah yang sesuai ngan team kitaorang yang aku dengar dilabel anjing bawahan………..i’ll show them yang tam aku ni akan wat da bomb nanti…….jika ALLAH izinkan……..yang aku bengang ngan orang2 yang tak pernah nak menyokong perjuangan seni kami ni…..mcm sial jer…….ko kasi budget lebih baru dapat wat gempak2 tau tak bodow….ni tak mcm nak kene soal selidik mcm ader kes curi rumah lak…..benci aku….bodow tak tau nak hargai seni…….kalu ko bagi segala negatif or anything which not encourage us to do the best for our varsity mcm mana perform besh2……..tgk mcm u laen siang2 dah bagi greenlight………….ntahlah mmg so whateverlah kowang patut flush jer muko kat lobang jamban………….

No comments:

Post a Comment

EH nie pe SETory pulAK????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...