Monday, April 12, 2010

SEroNOtnyER

Thursday, February 15th, 2007

aku ni tak balik so aku menemankan kakak aku kt cni wat keje yang tak abes2 tu…….pastu adalah pulak makhluk-makhluk yang tak reti menilai hubungan rakan dan hubungan couple….ade ker patut depa dok kata aku ngan kakak kembar aku (mesti sume taukan apa kakak aku yg kehulu kehilir ngan aku) ngan aku ni couple…..giler ape……nasib abiklah kami ni menggunakan nilai-nilai keadik-beradikan so semua nilaian org itu dapat dimansuhkan……so kalau sume nampak aku ngan kakak aku tu jgan lah nak kata kami ni couple LESBO tau….whateverlah janji mase cuti ni walu tak balik banyak prkara yg best berlaku……..my boo dah dapat n pakai lagi hadiah yng aku bagi…..aku kenal ngn orang yng luxurious…….aku nak tunjuk walaupun aku ni digelar adek-adek lagi, aku mampu juga dapat yang meletopsss…pastu dapat hang out ngan kwn2 sampai pagi so pegilah mati kat sistem kwalan kat utm ni jer betul kata lecturer aku memang utm ni menggunakan sistem gathered and guarded dimana persoalannya siapa yang duduk di kandang sekarang haiwan ke manusia……..balik lambat nak kene scan, nak kuar kene interview mcm2 yang tak masuk akal n ade yang gatal……..so bagi kitaorang freedom…….ari tu laki baru aku antar pukul 2 nak tgk2 lak laki aku tu apahal……….apapun aku tengah bahgia n lepas ni nak kene study hard nak final nih…takut sngt nih…..ok muaxxxx

No comments:

Post a Comment

EH nie pe SETory pulAK????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...