Monday, April 12, 2010

penat GiLER+WAT sURVEY PADA kOWANG

Friday, January 26th, 2007

Hari ni ada program PEHARTA UTM kat kolej 11……aku punya tak nak pegi kene pegi jugak….ada ke patut abang senior aku pi amek aku dahlah aku ni tak nak pegi……..tapi bile sampai kat sana aku memang puas hatilah cos aku dapat release tension n dapat mengscan apa yang patut………..penat giler………….malam ni lak ada barbeque so malm ni kene spare perut………….malam ni ada lak tarian……………ok aku dah abes merepek dah sekarang ni aku nak tanya korang jenis pompuan yang perangai yang memang giler-giler dan let all out plus open-minded tak kesah apa2 pun.Pompuan macam ni memng tak akan berperangai macam budak besau tapi mcam budak2 lagi…dia juga suka cakap lepas n stnd on her own feet……….patut ke pompuan macam gini dikelaskan sebagai pompuan yang tak malu, menjatuhkn martabat pompuan taupapa2 saje yang negtif ataupun mereka harus disisihkan sebgai mana ngan orang pelik…..pada kaulah aku akan terim pompuan macam ni sebgai kawan kau yang no.1 dan aku tak akan buang ia jauh-jauh. kerana pompuan macam nilah yang akan membakar semgat dan kan berada i belakang aku sentisa dan terus sama2 mengejar impian……aku tak akan kesah kalau orang benci dia da aku akn memusuhi orang yang membenci dn mengkeji dan akan bertindak lebih dasyat dari apa yang mereka pikirkan. patutnye kita hrus mengkeji dn membabikan pompuan yang nampak org teru dia umpatkan atau terus tak suka…..kalau muka tu lawa tk pe ni batu jalan lagi lawa tapi ap nak wat dah tak sedau dirikan…..aku harap pompuan itu akan terus menjdi diri sendiri…….

No comments:

Post a Comment

EH nie pe SETory pulAK????

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...